سرخط خبرها

جریمه ۵۰ میلیونی استقلال به خاطر شرور با سابقه

  • کد خبر: ۵۸۵۰۳
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
جریمه ۵۰ میلیونی استقلال به خاطر شرور با سابقه
شرور باسابقه‌ای که به دعوت یکی از مربیان استقلال در تمرین این تیم حضور یافت، برای استقلال دردسر ساز شد وکمیته انضباطی این باشگاه را ۵۰ میلیون تومان جریمه کرد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، چند وقت پیش یکی از اشرار با سابقه در تمرین استقلال حضور یافت که انتقادهای بسیاری به مسئولان باشگاه استقلال شد. هرچند که هیچ یک از مسئولان استقلال حضور این فرد را گردن نگرفتند و حتی محمود فکری در یک مصاحبه تلوزیونی به نوعی از حضور شخص مورد نظر حمایت کرد اما درنهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را جریمه کرد تا مشخص شود حضور این افراد تا جه اندازه مورد تایید نهادهای نظارتی نیست. درحکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه استقلال چنین آمده است:

به دلیل حضور افراد غیر مرتبط و غرببه در محل تمرین باشگاه استقلال و دیدار با بازیکنان و کادر فنی و سرپیچی از دستوالعمل های بهداشتی که سلامت بازیکنان و کادر فنی را به خطر انداخته، باشگاه استقلال به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای به مدت ۷ روز قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

البته بعید است که باشگاه استقلال بخواهد درخواست تجدید نظر بدهد چون حضور این شرور با سابقه وجهه ای بازشگاه را به شدت زیر سوال برده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->